Fag
- Engelsk (5084)
- Norsk (3103)
- Matematikk (2347)
- Naturfag (2155)
- Spansk (1616)
- Tysk (1485)
- Helse- og oppvekstfag (1178)
- Samfunnsfag (1006)
- Tverrfaglig (826)
- Psykologi (494)
- Kjemi (391)
- KRLE (311)
- Historie (286)
- Informasjonsteknologi (284)
- Samfunnskunnskap (247)
Trinn
- 10. trinn (5628)
- 8. trinn (5628)
- 9. trinn (5628)
- Vg1 (4578)
- 5. trinn (3974)
- 6. trinn (3974)
- 7. trinn (3974)
- Vg2 (3463)
- 1. trinn (3361)
- 2. trinn (3361)
- 3. trinn (3349)
- 4. trinn (3297)
- Vg3 (951)
Forfatter
- Anne Tveit (71)
- Liv Guldal (67)
- Lucy Hermoza (51)
- Lars Gunnar Lingås (37)
- Cathrine Borchsenius (17)
- Ane Stavrum (16)
- Mette Haraldsen (9)
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Olaug Strand (5)
- Ane Christiansen (4)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Stine Karin Heiseldal (4)
Nøkkelord
9480 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Vokabular – verbOppgave til kapittel 1 i Ganas 1.
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Personlig pronomen i setningerIngress
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1
Video
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Neu hier?Her finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Ich heiße PaulHer finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
Portfolio
Momente 1
Artikkel
Ich hätte gernLag et kapittel i Mein Portfolio som du kaller Ich hätte gern . Skriv en dialog om to venner som er på kafé. De bestiller mat, betaler og snakker sammen om det de bestiller og spiser.
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Eksperimentelt
Kjemi 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video