Fag
- Engelsk (7724)
- Norsk (5165)
- Matematikk (4412)
- Naturfag (3914)
- Tysk (2524)
- Spansk (2109)
- Samfunnsfag (1773)
- Helse- og oppvekstfag (1210)
- Tverrfaglig (986)
- Fransk (925)
- KRLE (575)
- Psykologi (497)
- Religion og etikk (419)
- Kjemi (395)
- Historie (344)
Trinn
- 10. trinn (3454)
- 8. trinn (3454)
- 9. trinn (3454)
- 5. trinn (3199)
- 6. trinn (3199)
- 7. trinn (3199)
- Vg1 (3176)
- 1. trinn (2650)
- 2. trinn (2650)
- 3. trinn (2635)
- 4. trinn (2633)
- Vg2 (1978)
- Vg3 (704)
Forfatter
- Anne Tveit (71)
- Liv Guldal (67)
- Lucy Hermoza (52)
- Synnøve Pettersen (42)
- Felicia Røkaas (39)
- Lars Gunnar Lingås (37)
- Cathrine Borchsenius (17)
- Ane Stavrum (16)
- Mette Haraldsen (9)
- Tonje Gauslaa Sivertzen (8)
- Roald Dahl (7)
- Olaug Strand (5)
- Ane Christiansen (4)
- Elwyn Brooks White (4)
- Hege Siri (4)
Nøkkelord
10267 treff
-
The Twits
Stages 8–10
Læringsløp
Word PowerInteraktiv oppgave til teksten "The Twits" i Stages 9.
-
My Free Time
Stages 8–10
Læringsløp
VocabularyOppgaver
-
Charlotte's Web
Stages 8–10
Læringsløp
VocabularyOppgave til teksten "Charlotte's Web" i Stages 8.
-
Apartheid
Stages 8–10
Læringsløp
Digital diveTake a digital dive!
-
Powerful Emotions
Stages 8–10
Læringsløp
CrosswordOppgave til teksten "Powerful Emotions" i Stages 9.
-
Sustainable Development
Stages 8–10
Læringsløp
-
Lydfiler
Gente 8–10
Innholdspakke
LydfilerHer finner du lydfiler til Gente 9.
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Vokabular – verbOppgave til kapittel 1 i Ganas 1.
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Personlig pronomen i setningerIngress
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, write and translateIngress
-
Vocabulary Practice
Targets
Læringsløp
Listen, Write and TranslateIngress
-
Verbs
Targets
Artikkel
The Present TenseInteractive task: the Present Tense
-
Determiners
Targets
Artikkel
A or anInteractiv task: A or an
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video