Fag
- Norsk (77)
- Matematikk (47)
- KRLE (13)
- Religion og etikk (11)
- Naturfag (3)
- Engelsk (1)
- Mat og helse (1)
- Samfunnsfag (1)
- Sosialkunnskap (1)
Trinn
- Vg1 (73)
- Vg2 (72)
- Vg3 (72)
- 1. trinn (64)
- 2. trinn (64)
- 3. trinn (64)
- 4. trinn (64)
- 5. trinn (14)
- 6. trinn (14)
- 7. trinn (14)
- 10. trinn (10)
- 8. trinn (10)
- 9. trinn (10)
Forfatter
- Henrik Ibsen (10)
- Alexander Kielland (6)
- Ivar Aasen (5)
- Bjørnstjerne Bjørnson (4)
- Camilla Collett (3)
- Henrik Wergeland (3)
- Ukjent Forfatter (3)
- Aasmund Olavsson Vinje (2)
- Amalie Skram (2)
- Andreas Munch (2)
- Arne Garborg (2)
- Johan Sebastian Welhaven (2)
- Olaf Bull (2)
- August Strindberg (1)
- Bendik Vada (1)
Nøkkelord
136 treff
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
59Les diktet 59 av forfatter Ruth Lillegraven.Les diktet 59 av forfatter Ruth Lillegraven.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Du vil haHer kan du lese diktet Du vil ha av forfatter Bendik Vada.Her kan du lese diktet Du vil ha av forfatter Bendik Vada.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
LerkaHer kan du lese diktet Lerka av forfatter Per Sivle.Her kan du lese diktet Lerka av forfatter Per Sivle.
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
SjøfuglenHer kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.Her kan du lese diktet Sjøfuglen av forfatteren Johan Sebastian Welhaven.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Til digHer kan du lese diktet Til dig av forfatteren Olaf Bull.Her kan du lese diktet Til dig av forfatteren Olaf Bull.
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag setningerOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fullfør setningeneOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Ei naki greinHer kan du lese diktet Ei naki grein av forfatteren Olav Aukrust.Her kan du lese diktet Ei naki grein av forfatteren Olav Aukrust.
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Led roboten i målOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".