Fag
- Norsk (5737)
- Engelsk (4866)
- Spansk (2444)
- Matematikk (1744)
- Tysk (1447)
- Naturfag (1234)
- Samfunnsfag (1059)
- Sosialkunnskap (869)
- KRLE (862)
- Tverrfaglig (839)
- Religion og etikk (573)
- Psykologi (494)
- Informasjonsteknologi (284)
- Historie (271)
- Samfunnskunnskap (246)
Trinn
- 10. trinn (6097)
- 8. trinn (6097)
- 9. trinn (6097)
- Vg1 (4720)
- Vg2 (4041)
- 5. trinn (3873)
- 6. trinn (3873)
- 7. trinn (3873)
- 1. trinn (2784)
- 2. trinn (2784)
- 3. trinn (2772)
- 4. trinn (2770)
- Vg3 (1869)
Forfatter
- Lucy Hermoza (51)
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Ane Christiansen (4)
- Mari Eggen Sager (4)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Klaus Mann (3)
- Line Engstrøm (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Bobbie Peers (2)
- Erik Mustad (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
Nøkkelord
10289 treff
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Vokabular – verbOppgave til kapittel 1 i Ganas 1.
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
Personlig pronomen i setningerIngress
-
Oppgaver
Ganas 1–2
Artikkel
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Neu hier?Her finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
1 Das bin ich
Momente 1
Læringsløp
Ich heiße PaulHer finner du oppgaver til teksten i boka. Her finner du oppgaver til teksten i boka.
-
Time to Laugh
Quest 1–4
Innholdspakke
Time to LaughSamling med vitser.
-
Portfolio
Momente 1
Artikkel
Ich hätte gernLag et kapittel i Mein Portfolio som du kaller Ich hätte gern . Skriv en dialog om to venner som er på kafé. De bestiller mat, betaler og snakker sammen om det de bestiller og spiser.
-
Too White Awards?
Scope 1–2
Læringsløp
Task 6: DebateGo through your notes from the previous tasks and come up with at least one statement you would like to discuss based on what you have learned from doing this activity. Follow the steps on pp. 20-21 in Scope 1 . Good luck!
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video
-
Archive
Scope 1–2
Video