Hopp til hovedinnhold

Søk

11103 treff

  • 8. trinn

    Leute 8–10

    Artikkel

    2 Das ist Deutsch

    Her finner du alle lydfilene til kapittel 2.

  • 10. trinn

    Leute 8–10

    Artikkel

    2 Leute, Leute

    Her finner du alle lydfiler til kapittel 2.

  • Regnestrategier

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Multiplikasjon

    Hvilke regnestrategier velger du når du multipliserer? Argumenter for valgene dine, og forklar de ulike regnemåter.

  • Negative tall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Addisjon og subtraksjon

    Her lærer du å legge til og trekke fra negative tall.

  • Negative tall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Hva er negative tall?

    De negative tallene ligger til venstre for 0 på tallinja.

  • Grunnleggende sannsynlighet

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Sannsynligheten for en hendelse

    Kort fortalt En hendelse består av ett eller flere utfall. Du trekker ett kort fra en kortstokk. Et eksempel på et mulig utfall er at du trekker hjerter ess. Et eksempel på en hendelse er at du trekker en hjerter.

  • Figurtall

    Matemagisk 8–10

    Læringsløp

    Å utforske mønstre 2

    Å utforske mønstre.

  • 6 Sannsynlighet

    Matematikk S1

    Video

  • Filmer til kapittel 6

    Matematikk R1

    Video

  • Filmer til kapittel 3

    Matematikk S1

    Video

  • Antallet 7

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Skrive 7

    Vi skriver 7.

  • Firkantet form

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Oppgave 3

    Vi sporer flateformer.

  • Plassverdi – enere og tiere

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Plassverdi – enere og tiere

    Plassverdi – enere og tiere.

  • Å hoppe på tallinja

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Når møtes de?

    Vi øver på å hoppe på tallinja.

  • Siffer og tall

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Snakke matte - Vi sorterer tall

    Vi snakker om matematikk.

  • 2-gangen

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Fordel toermengder

    Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"

  • Antallet 6

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

  • Ulikheter

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Sett inn riktig tall

    Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".

  • Stor og liten

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

  • Halvparten så mye

    Matemagisk 1–4

    Læringsløp

    Halvparten så langt

    Vi øver på halvparten så langt.