Fag
- KRLE (66)
- Religion og etikk (64)
- Norsk (50)
- Matematikk (49)
- Tverrfaglig (40)
- Engelsk (18)
- Samfunnsfag (5)
- Sosialkunnskap (4)
- Mat og helse (3)
- Spansk (3)
- Naturfag (1)
Trinn
- 5. trinn (223)
- 6. trinn (223)
- 7. trinn (223)
- 1. trinn (193)
- 2. trinn (193)
- 3. trinn (193)
- 4. trinn (193)
- 10. trinn (45)
- 8. trinn (45)
- 9. trinn (45)
- Vg1 (2)
Nøkkelord
215 treff
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Halloween
Gente 8–10
Læringsløp
Draw a monsterTegn og skriv om et monster til Halloween.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Husk lånekortet!
Fabel 1–4
Artikkel
Lær om: SpørreordTekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"Tekst med oppgaver i temaet "Husk lånekortet!"
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Hva er en superhelt?
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva er en superhelt?Læringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Skriv eventyr
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv eventyrLæringsløp om eventyrLæringsløp om eventyr
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Oppstart – Fortellinger om Jesus
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Oppstart – Fortellinger om JesusLæringsløpet "Oppstart" i temaet "Fortellinger om Jesus"Læringsløpet "Oppstart" i temaet "Fortellinger om Jesus"
-
Min læring
Store spørsmål 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløpet "Min læring" i temaet "Filosofi og etikk"Læringsløpet "Min læring" i temaet "Filosofi og etikk"
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".