Fag
- Norsk (5442)
- Engelsk (4733)
- Matematikk (3697)
- Spansk (1787)
- Tysk (1477)
- Naturfag (1336)
- KRLE (1100)
- Samfunnsfag (1063)
- Tverrfaglig (858)
- Religion og etikk (842)
- Psykologi (497)
- Historie (295)
- Informasjonsteknologi (292)
- Samfunnskunnskap (247)
- Fransk (238)
Trinn
- 8. trinn (4951)
- 10. trinn (4946)
- 9. trinn (4946)
- 1. trinn (3845)
- 2. trinn (3845)
- 3. trinn (3845)
- 4. trinn (3844)
- 5. trinn (3721)
- 6. trinn (3721)
- 7. trinn (3721)
- Vg1 (3311)
- Vg2 (2162)
- Vg3 (1232)
Forfatter
- Lucy Hermoza (21)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Klaus Mann (3)
- Wolfgang Borchert (3)
- Bobbie Peers (2)
- Erik Mustad (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
- Roald Dahl (2)
- Stephen King (2)
- Vegard Markhus (2)
- Wilhelm Busch (2)
- #wtf?! – Wissen, Thesen, Fakten (1)
- Abdulrazak Gurnah (1)
Nøkkelord
9487 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Plass på, over og under
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringLek og utforsk med lykkehjulet.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Tiervenner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringVi gjør en oppsummeringsoppgave.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
BallongerVi øver på subtraksjon.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
Antallet 9
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".