Fag
- Norsk (7882)
- Engelsk (7470)
- Matematikk (5842)
- Naturfag (3055)
- Spansk (2961)
- Tysk (2460)
- Samfunnsfag (1817)
- KRLE (1399)
- Religion og etikk (1132)
- Tverrfaglig (1030)
- Fransk (920)
- Sosialkunnskap (875)
- Psykologi (497)
- Historie (343)
- Informasjonsteknologi (292)
Trinn
- 10. trinn (51)
- 8. trinn (51)
- 9. trinn (51)
- 1. trinn (26)
- 2. trinn (26)
- 3. trinn (26)
- 4. trinn (26)
- 5. trinn (26)
- 6. trinn (26)
- 7. trinn (26)
Nøkkelord
77 treff
-
Gitarskolen
Musikk 1–7
Innholdspakke
GitarskolenLær å spille gitar! Bli kjent med de ulike strengene i «Elisa Eseleter», og lær å spille med én streng i «Twinkle, Twinkle Little Star». I «Hurra for deg som fyller ditt år» kan dere spille med akkorder. Gitarlærer: Mattias Krohn Nielsen Filmproduksjon: Sigurd Ytre-Arne
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
FramføringOppgave i læringsløpet "Rapp med rim"Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"
-
Komponere
Musikk 1–7
Video
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Komponere
Musikk 1–7
Artikkel
De musikalske slangeneAktivitet i musikkAktivitet i musikk
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Bakgrunnsstoff for arbeid med gitarskolenGenerell lærerveiledning til gitarskolen.
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
Lag en rapp-tekstOppgave i læringsløpet "Rapp med rim"Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
Rapp med rimLæringsløp i musikkLæringsløp i musikk
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Twinkle twinkleTwinkle twinkle på gitar.
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Hurra for deg som fyller ditt årHurra for deg som fyller ditt år på gitar.
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Video
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Video
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
Hva er dans?Hva betyr dans for deg? Hvor danser du? Danser du ofte? Vi mennesker har alltid danset, og kommer sikkert alltid til å gjøre det.
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
LoggBruk skjemaet, og skriv en logg om prosessen og forestillingen.
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
ForestilllingenDette må dere huske på når dere framfører: Vis koreografi og tekniske ferdigheter Vis innlevelse, kreativitet, musikalitet Vis evne til å holde takten og følge rytmen Gjør tydelige bevegelser Samarbeid med resten av gruppa for å få til et helhetlig resultat Vis elementer fra minst tre dansesjangre i koreografien
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Artikkel
Rytmisk komposisjonI denne oppgaven skal du lage en rytmisk komposisjon som vi kan klappe.
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Artikkel
LoggHer skal du oppsummere hva du har opplevd gjennom «Komponistskolen». Du skal også laste opp bilder av komposisjonene dine.
-
Gitarskolen
Musikk 8–10
Artikkel
Bakgrunnsstoff for arbeid med gitarskolenGenerell lærerveiledning til gitarskolen.