Fag
- Norsk (5801)
- Engelsk (4926)
- Matematikk (3562)
- Spansk (2467)
- Tysk (1467)
- Naturfag (1243)
- KRLE (1141)
- Samfunnsfag (1063)
- Tverrfaglig (889)
- Sosialkunnskap (875)
- Religion og etikk (749)
- Psykologi (497)
- Informasjonsteknologi (292)
- Historie (273)
- Samfunnskunnskap (247)
Trinn
- 10. trinn (5041)
- 8. trinn (5041)
- 9. trinn (5041)
- 5. trinn (3704)
- 6. trinn (3704)
- 7. trinn (3704)
- 1. trinn (3245)
- 2. trinn (3245)
- 3. trinn (3232)
- 4. trinn (3182)
- Vg1 (1801)
- Vg2 (615)
- Vg3 (388)
Forfatter
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Olav Hove (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Demian Vitanza (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
- Martine Svanevik (1)
- Ole Robert Sunde (1)
- PJ Harvey (1)
Nøkkelord
- utskrift (143)
- elevark (135)
- demokrati og medborgerskap (111)
- pdf (105)
- folkehelse og livsmestring (101)
- printable (97)
- utforsk (82)
- Folkehelse og livsmeistring (69)
- bærekraftig utvikling (67)
- Livet på jorda (51)
- viktige ord (47)
- programmering (46)
- Ytringsfrihet (43)
- samtale (42)
- kropp og helse (41)
6496 treff
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Deler av en hel meter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lær om: DesimeterOppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".Oppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".
-
Likhetstegn
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.