Fag
- Engelsk (5164)
- Norsk (3726)
- Matematikk (3220)
- Naturfag (2878)
- Tysk (1568)
- Samfunnsfag (1472)
- Tverrfaglig (986)
- Spansk (763)
- Fransk (682)
- KRLE (535)
- Mat og helse (264)
- Religion og etikk (253)
- Kunst og håndverk (211)
- Kroppsøving (88)
- Musikk (78)
Trinn
- 10. trinn (51)
- 8. trinn (51)
- 9. trinn (51)
- 1. trinn (27)
- 2. trinn (27)
- 3. trinn (27)
- 4. trinn (27)
- 5. trinn (27)
- 6. trinn (27)
- 7. trinn (27)
Nøkkelord
78 treff
-
Gitarskolen
Musikk 1–7
Innholdspakke
GitarskolenLær å spille gitar! Bli kjent med de ulike strengene i «Elisa Eseleter», og lær å spille med én streng i «Twinkle, Twinkle Little Star». I «Hurra for deg som fyller ditt år» kan dere spille med akkorder. Gitarlærer: Mattias Krohn Nielsen Filmproduksjon: Sigurd Ytre-Arne
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
FramføringOppgave i læringsløpet "Rapp med rim"Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"
-
Komponere
Musikk 1–7
Video
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Komponere
Musikk 1–7
Artikkel
De musikalske slangeneAktivitet i musikkAktivitet i musikk
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Bakgrunnsstoff for arbeid med gitarskolenGenerell lærerveiledning til gitarskolen.
-
Innhold
Musikk 1–7
Video
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
Lag en rapp-tekstOppgave i læringsløpet "Rapp med rim"Oppgave i læringsløpet "Rapp med rim"
-
Rapp med rim
Musikk 1–7
Læringsløp
Rapp med rimLæringsløp i musikkLæringsløp i musikk
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Twinkle twinkleTwinkle twinkle på gitar.
-
Innhold
Musikk 1–7
Artikkel
Hurra for deg som fyller ditt årHurra for deg som fyller ditt år på gitar.
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Video
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Video
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
Hva er dans?Hva betyr dans for deg? Hvor danser du? Danser du ofte? Vi mennesker har alltid danset, og kommer sikkert alltid til å gjøre det.
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
LoggBruk skjemaet, og skriv en logg om prosessen og forestillingen.
-
Dans, dans, dans!
Musikk 8–10
Artikkel
ForestilllingenDette må dere huske på når dere framfører: Vis koreografi og tekniske ferdigheter Vis innlevelse, kreativitet, musikalitet Vis evne til å holde takten og følge rytmen Gjør tydelige bevegelser Samarbeid med resten av gruppa for å få til et helhetlig resultat Vis elementer fra minst tre dansesjangre i koreografien
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Artikkel
Rytmisk komposisjonI denne oppgaven skal du lage en rytmisk komposisjon som vi kan klappe.
-
Komponistskolen
Musikk 8–10
Artikkel
LoggHer skal du oppsummere hva du har opplevd gjennom «Komponistskolen». Du skal også laste opp bilder av komposisjonene dine.
-
Gitarskolen
Musikk 8–10
Artikkel
Bakgrunnsstoff for arbeid med gitarskolenGenerell lærerveiledning til gitarskolen.