Fag
- Norsk (5441)
- Engelsk (4732)
- Matematikk (3781)
- Spansk (1787)
- Tysk (1477)
- Naturfag (1323)
- KRLE (1114)
- Samfunnsfag (1050)
- Religion og etikk (861)
- Tverrfaglig (859)
- Psykologi (497)
- Historie (295)
- Informasjonsteknologi (292)
- Samfunnskunnskap (247)
- Fransk (238)
Trinn
- 10. trinn (5229)
- 8. trinn (5229)
- 9. trinn (5229)
- 1. trinn (3716)
- 2. trinn (3716)
- 3. trinn (3703)
- 4. trinn (3653)
- 5. trinn (3249)
- 6. trinn (3249)
- 7. trinn (3249)
- Vg1 (2179)
- Vg2 (999)
- Vg3 (668)
Forfatter
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Joakim Broch Heimstad (5)
- Joakim Borch Heimstad (4)
- Margrethe Aas Johnsen (4)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Line Engstrøm (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Arnulf Øverland (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Nils H. Korsvoll (2)
- Olav Hove (2)
- Vebjørn Horsfjord (2)
- Andreas D. Haraldsrud (1)
- Andreas Føllesdal (1)
Nøkkelord
7370 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"