Fag
- Norsk (160)
- Engelsk (74)
- Samfunnsfag (72)
- Naturfag (31)
- Tysk (23)
- Matematikk (15)
- Tverrfaglig (12)
- Spansk (11)
- KRLE (5)
- Sosialkunnskap (4)
- Mat og helse (2)
- Kroppsøving (1)
Trinn
- 5. trinn (199)
- 6. trinn (199)
- 7. trinn (199)
- 10. trinn (94)
- 8. trinn (94)
- 9. trinn (94)
- 1. trinn (66)
- 2. trinn (66)
- 3. trinn (66)
- 4. trinn (66)
- Vg1 (2)
- Vg2 (2)
- Vg3 (2)
Forfatter
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (191)
- folkehelse og livsmestring (148)
- utforsk (136)
- bærekraftig utvikling (133)
- norsk (127)
- Engelsk (126)
- engelskspråklige land (124)
- English speaking countries (117)
- skrive (111)
- pdf (106)
- utskrift (105)
- Folkehelse og livsmeistring (102)
- elevark (97)
- printable (97)
- rød tekst (92)
340 treff
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
Mat gjør kroppen glad!
Fokus Sosialkunnskap
Artikkel
Skriv oppskriftInnhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.Innhold i et tverrfaglig opplegg om å skrive i alle fag.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Kapittelveiledninger
Fabel 8–10
Artikkel
Kapittel 8: Skriv en fortellingDette kapitlet om å skrive en fortelling tilrettelegger for at elevene kan arbeide med ulike mønstre for å skrive egne fortellinger, spesielt ut ifra eksempelteksten «En ganske alminnelig flue av middels størrelse», av Knut Hamsun.
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
VurderingUtviklingen i skolen har de siste tiårene dreid fra en lærerstyrt undervisnings- og vurderingskultur til en situasjon der eleven, med læreren som veileder, har en aktiv rolle i egen læring.
-
Ressurser
Fabel 8–10
Artikkel
Tverrfaglige temaerDe tre fagovergripende temaene, folkehelse og livsmestring, demokrati og medborgerskap og bærekraftig utvikling, møter elevene i alle fag. De skal lære hvordan de kan ta vare på seg selv, hvordan de kan være aktive medborgere i samfunnet og hvordan de kan ta vare på kloden vår.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.
-
Skrive
Fabel 1–4
Læringsløp
SkriveVi øver på å skrive.