Hopp til hovedinnhold

Søk

50 treff

  • Spider-swallowing

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary

    S8_K02_L03_Vocabulary

    En thumb for A til Z i gul og lilla farge.
  • Spider-swallowing

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Word Power

    S8_K02_L03_WP

    En thumb for A til Z i gul og lilla farge.
  • Spider-swallowing

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Understanding

    Cloubi, S8_K02_L03_Understanding

    En thumb for forståelse. Den viser linjer og et forstørrelsesglass som forstørrer deler av linjene.
  • Les nordisk

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Liten julnovell

    Et slitent uteliggerpar finner på noe veldig lurt til jul. Les om Bettan og Benny på IKEA. I uke 46 er det Nordisk litteraturuke . «I november, når det er allermørkest i vore lande, tænder vi et lys og læser en bog. Det er grundkonceptet bag projektet. Mandag under Nordisk Litteraturuge er Den store Højtlæsningsdag. Resten af ugen er fyldt med oplæsninger, udstillinger, debatter og kulturoplevelser i tusindvis af institutioner rundt om i Norden og i resten af verden. Så sluk det elektriske lys og tænd et levende lys, og vær en del af den samme højtlæsningsoplevelse som mere end 150.000 personer rundt om i Verden.»

  • Ex Poser

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Creative Corner

    Role-play the story. You will need three characters: Sandra, the narrator and Boffin. 

    Thumbnail.
  • Noveller

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Liten julnovell

    Et slitent uteliggerpar finner på noe veldig lurt til jul. Les om Bettan og Benny på IKEA. Krøll deg sammen i sofaen, og les eller lytt til en novelle. 

  • Tekstsamling

    Fabel 8–10

    Artikkel

    Liten julnovell

    Et slitent uteliggerpar finner på noe veldig lurt til jul. Les om Bettan og Benny på IKEA.

  • The World’s Oldest First Grader

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Creative Corner

    Find the UN Convention on the Rights of the Child in child friendly language . Divide the rights between your classmates and make posters for them.

    Thumbnail.
  • Hogwarts

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Vocabulary for greeting people

    How do we greet people when we meet them? Look at the picture, and do the task.

    En thumb for A til Z i gul og lilla farge.
  • Bøker, filmer og nettsteder

    Stages 8–10

    Artikkel

    Websites

    Våre anbefalte nettsider til Stages 8.

  • Bøker, filmer og nettsteder

    Stages 8–10

    Artikkel

    Films

    Våre filmanbefalinger til Stages 8.

  • Bøker, filmer og nettsteder

    Stages 8–10

    Artikkel

    Books

    Våre bokanbefalinger til Stages 8:

  • Other verb tasks

    Stages 8–10

    Artikkel

    Subject and verb

    Marker teksten-oppgave som trener identifisering av subjekt og verbal.

    Thumbnail.
  • Ytringsfrihet

    Åpne ressurser

    Artikkel

    Når rettighet står mot rettighet

    I diskusjoner om menneskerettigheter er tanken ofte at de stiller minstekrav til myndighetene om hvordan de får behandle innbyggerne. Når menneskerettig­heter kommer i konflikt, stemmer ikke dette bildet lenger. Bildetekst

  • Following Boo

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Spelling

    Oppgave til kapittelet Amazing Animals i Stages 8.

    En thumb for oppgaver. Den viser en sirkel til venstre, et spørsmålstegn i midten og en avhuket firkant til høyre.
  • Following Boo

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Crossword

    Oppgave til kapittelet Amazing Animals i Stages 8.

    En thumb for A til Z i gul og lilla farge.
  • Amazing stories

    Stages 8–10

    Litterær tekst

  • Frida

    Biblioteket

    Artikkel

    Stjele-Frida

    Nummer 3 i Frida-serien av Mari Sager.

    Forhåndsvisning av bokomslag
  • Myter og eventyr

    Biblioteket

    Artikkel

    Eventyr for alle

    Eventyr for alle er en serie på 10 kjente og kjære eventyr fra hele verden, gjenfortalt på en engasjerende og lettfattelig måte.

  • Reasons to Learn English

    Stages 8–10

    Læringsløp

    Reasons to Learn English

    Look at the list. Do you agree that these reasons are good reasons? Are they the same reasons you discussed during the Starting Point task?