Fag
Trinn
- Vg1 (78)
- Vg2 (78)
- Vg3 (78)
- 1. trinn (46)
- 2. trinn (46)
- 3. trinn (46)
- 4. trinn (46)
- 5. trinn (1)
- 6. trinn (1)
- 7. trinn (1)
Forfatter
- Ukjent Forfatter (8)
- Alexander Kielland (6)
- Asbjørnsen og Moe (6)
- Hans Christian Andersen (3)
- Snorre Sturlason (3)
- Absalon Pedersson Beyer (2)
- Amalie Skram (2)
- Bjørnstjerne Bjørnson (2)
- Camilla Collett (2)
- Henrik Wergeland (2)
- Jonas Lie (2)
- Knut Hamsun (2)
- Ludvig Holberg (2)
- Oskar Braaten (2)
- Ragnhild Jølsen (2)
Nøkkelord
124 treff
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Brett papirflyAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Kortprosa og fortellinger
Tekstbanken
Litterær tekst
To kortteksterHer kan du lese to korttekster av forfatteren Franz Kafka.Her kan du lese to korttekster av forfatteren Franz Kafka.
-
Kortprosa og fortellinger
Tekstbanken
Litterær tekst
Min deiligste drømHer kan du lesefortellingen Min deiligste drøm av forfatteren Ragnhild Jølsen.Her kan du lesefortellingen Min deiligste drøm av forfatteren Ragnhild Jølsen.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Smeden og bakerenHer kan du lese diktet Smeden og bakeren av forfatteren Johan Herman Wessel.Her kan du lese diktet Smeden og bakeren av forfatteren Johan Herman Wessel.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".
-
Kortprosa og fortellinger
Tekstbanken
Litterær tekst
SvenskebirkaHer kan du lese fortellingen Svenskebirka av forfatteren Ragnhild Jølsen.Her kan du lese fortellingen Svenskebirka av forfatteren Ragnhild Jølsen.
-
Noveller
Tekstbanken
Litterær tekst
FaderenHer kan du lese novellen Faderen av forfatteren Bjørnstjerne Bjørnson.Her kan du lese novellen Faderen av forfatteren Bjørnstjerne Bjørnson.
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".