Fag
- Norsk (4031)
- Engelsk (4005)
- Matematikk (3134)
- Naturfag (1237)
- KRLE (1117)
- Tverrfaglig (858)
- Samfunnsfag (768)
- Religion og etikk (716)
- Tysk (569)
- Spansk (458)
- Kunst og håndverk (156)
- Sosialkunnskap (130)
- Mat og helse (102)
- Kroppsøving (31)
- Musikk (27)
Trinn
- 8. trinn (7655)
- 10. trinn (7650)
- 9. trinn (7650)
- 2. trinn (7039)
- 1. trinn (7038)
- 3. trinn (7028)
- 4. trinn (7026)
- Vg1 (5787)
- 5. trinn (5765)
- 6. trinn (5765)
- 7. trinn (5765)
- Vg2 (4872)
- Vg3 (2424)
Forfatter
- Mari Eggen Sager (4)
- Jo Nesbø (3)
- Bobbie Peers (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
- Vegard Markhus (2)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Ellisiv Solskinnsbakk (1)
- Gudrun Skretting (1)
- Kazu Kibuishi (1)
- Kereen Getten (1)
- Roald Dahl (1)
- Tormod Lien (1)
- av Janne Aasebø Johnsen (1)
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (128)
- folkehelse og livsmestring (118)
- Engelsk (117)
- pdf (105)
- utskrift (105)
- skrive (102)
- engelskspråklige land (98)
- elevark (97)
- printable (97)
- English speaking countries (91)
- rød tekst (91)
- utforsk (91)
- bærekraftig utvikling (87)
- Folkehelse og livsmeistring (85)
- språklæring (83)
12106 treff
-
Sanser
Fabel 1–4
Læringsløp
Nøkkelord lukterNøkkelord «lukter» fra læringsløpet «Sansene».
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Plass på, over og under
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringLek og utforsk med lykkehjulet.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Tiervenner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringVi gjør en oppsummeringsoppgave.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
BallongerVi øver på subtraksjon.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
Antallet 9
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"