Fag
- Engelsk (117)
- Matematikk (46)
- Tverrfaglig (32)
- Spansk (28)
- Norsk (23)
- KRLE (7)
- Religion og etikk (5)
Trinn
- 1. trinn (195)
- 2. trinn (195)
- 3. trinn (195)
- 4. trinn (194)
- 5. trinn (35)
- 6. trinn (35)
- 7. trinn (35)
- Vg1 (23)
- Vg2 (22)
- Vg3 (22)
- 10. trinn (20)
- 8. trinn (20)
- 9. trinn (20)
Forfatter
- Hege Siri (2)
- Henrik Ibsen (2)
- Stein Mehren (2)
- Ukjent Forfatter (2)
- Agnes Ravatn (1)
- André Askeland (1)
- Bendik Vada (1)
- Cecilie Løveid (1)
- Frida Ånnevik (1)
- Gudbrand Nordli Oppegaard (1)
- Gunnhild Øyehaug (1)
- Inger Elisabeth Hansen (1)
- Olaug Nilssen (1)
- PJ Harvey (1)
- Ruth Lillegraven (1)
Nøkkelord
217 treff
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
MegLes diktet Meg av forfatter Hege Siri.Les diktet Meg av forfatter Hege Siri.
-
Nouns
Quest 1–4
Læringsløp
Spin the Noun Wheel - It Is a ...Lykkehjul med substantivLykkehjul med substantiv
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Vi slo ring ...Les diktet Vi slo ring ... av forfatter Hege Siri.Les diktet Vi slo ring ... av forfatter Hege Siri.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
59Les diktet 59 av forfatter Ruth Lillegraven.Les diktet 59 av forfatter Ruth Lillegraven.
-
Halloween
Gente 8–10
Læringsløp
Draw a monsterTegn og skriv om et monster til Halloween.
-
Lyrikk
Tekstbanken
Litterær tekst
Du vil haHer kan du lese diktet Du vil ha av forfatter Bendik Vada.Her kan du lese diktet Du vil ha av forfatter Bendik Vada.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Quest 1–4
Quest 1–4
Artikkel
Shake BreaksTa en pause med Markus Bailey og Shake breaks! Ta en pause med Markus Bailey og Shake breaks!
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag setningerOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fullfør setningeneOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".