Fag
Trinn
- Vg1 (78)
- Vg2 (78)
- Vg3 (78)
- 1. trinn (46)
- 2. trinn (46)
- 3. trinn (46)
- 4. trinn (46)
- 5. trinn (1)
- 6. trinn (1)
- 7. trinn (1)
Forfatter
- Ukjent Forfatter (8)
- Alexander Kielland (6)
- Asbjørnsen og Moe (6)
- Hans Christian Andersen (3)
- Snorre Sturlason (3)
- Absalon Pedersson Beyer (2)
- Amalie Skram (2)
- Bjørnstjerne Bjørnson (2)
- Camilla Collett (2)
- Henrik Wergeland (2)
- Jonas Lie (2)
- Knut Hamsun (2)
- Ludvig Holberg (2)
- Oskar Braaten (2)
- Ragnhild Jølsen (2)
Nøkkelord
- Livsmestring (203)
- demokrati og medborgerskap (174)
- folkehelse og livsmestring (147)
- utforsk (136)
- Engelsk (126)
- bærekraftig utvikling (120)
- skrive (108)
- pdf (106)
- utskrift (105)
- engelskspråklige land (99)
- elevark (97)
- printable (97)
- Folkehelse og livsmeistring (95)
- English speaking countries (92)
- rød tekst (92)
125 treff
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva er en god kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rekkefølge i ord og setningerOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rare reglerAktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Store spørsmål 8–10
Læringsløp
Tegn en firkantOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kongen befalerAktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Kan dere lese en kode?Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Bestem variablene og skriv en kodeOppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å bruke variabler" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Stemmer setningene?Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag en kode til et romvesenOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag overskrifterOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Forklar veien til toalettetOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag setningerOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fullfør setningeneOppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Led roboten i målOppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lag din egen kodeOppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".Oppgave fra læringsløpet "Å følge oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å lage en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Rett opp i kodenSnakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å lage oppskrifter" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vilkår i kortspillet krigSnakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Snakke matte fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å styre hva som skal skjeLæringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".Læringsløp om styring med vilkår, i temaet "Programmering".
-
Kortprosa og fortellinger
Tekstbanken
Litterær tekst
SvenskebirkaHer kan du lese fortellingen Svenskebirka av forfatteren Ragnhild Jølsen.Her kan du lese fortellingen Svenskebirka av forfatteren Ragnhild Jølsen.
-
Kortprosa og fortellinger
Tekstbanken
Litterær tekst
To kortteksterHer kan du lese to korttekster av forfatteren Franz Kafka.Her kan du lese to korttekster av forfatteren Franz Kafka.