Fag
- Norsk (4325)
- Matematikk (2701)
- Engelsk (2520)
- Spansk (1494)
- Tysk (913)
- Tverrfaglig (858)
- Religion og etikk (842)
- KRLE (823)
- Psykologi (497)
- Samfunnsfag (348)
- Historie (295)
- Informasjonsteknologi (292)
- Samfunnskunnskap (247)
- Fransk (238)
- Sosialkunnskap (213)
Trinn
- 10. trinn (5934)
- 8. trinn (5934)
- 9. trinn (5934)
- 5. trinn (4853)
- 6. trinn (4853)
- 7. trinn (4853)
- 1. trinn (4374)
- 2. trinn (4374)
- 3. trinn (4361)
- 4. trinn (4360)
- Vg1 (3428)
- Vg2 (1326)
- Vg3 (1263)
Forfatter
- Lucy Hermoza (21)
- Jorunn Brække Ytrelid (8)
- Mari Eggen Sager (4)
- Alf Tomas Tønnessen (3)
- Jo Nesbø (3)
- Bobbie Peers (2)
- Erik Mustad (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
- Stephen King (2)
- Vegard Markhus (2)
- Abdulrazak Gurnah (1)
- D.H. Lawrence (1885–1930) (1)
- Ellisiv Solskinnsbakk (1)
- Gudrun Skretting (1)
- James Stephen Henry (1)
Nøkkelord
6041 treff
-
4 Stråling (Twig-filmer fra Lokus)
Stages 8–10
Video
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Plass på, over og under
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringLek og utforsk med lykkehjulet.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Tiervenner
Matemagisk 1–4
Læringsløp
OppsummeringVi gjør en oppsummeringsoppgave.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Subtraksjon
Matemagisk 1–4
Læringsløp
BallongerVi øver på subtraksjon.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
Antallet 9
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".