Fag
- Norsk (120)
- Engelsk (45)
- Matematikk (44)
- Sosialkunnskap (23)
- Tverrfaglig (9)
- KRLE (5)
- Religion og etikk (4)
- Spansk (2)
Trinn
- 1. trinn (176)
- 2. trinn (176)
- 3. trinn (176)
- 4. trinn (176)
- 10. trinn (57)
- 8. trinn (57)
- 9. trinn (57)
- 5. trinn (36)
- 6. trinn (36)
- 7. trinn (36)
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (172)
- folkehelse og livsmestring (145)
- utforsk (136)
- Engelsk (126)
- bærekraftig utvikling (119)
- skrive (108)
- pdf (106)
- utskrift (105)
- engelskspråklige land (99)
- elevark (97)
- printable (97)
- English speaking countries (92)
- Folkehelse og livsmeistring (92)
- rød tekst (92)
- Lese (85)
198 treff
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringAvsluttende læringsløp om temaet superhelterAvsluttende læringsløp om temaet superhelter
-
Skriv om en ny superhelt
Fabel 1–4
Læringsløp
Skriv om en ny superheltLæringsløp om en superheltLæringsløp om en superhelt
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseLese Vi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Lese
Fabel 1–4
Læringsløp
LeseVi øver på å lese.
-
Å følge en oppskrift
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å følge en oppskriftLæringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".Læringsløp om oppskrifter og kommandoer, i temaet "Programmering".
-
Å bruke løkker
Matemagisk 1–4
Læringsløp
LøkkerArtikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".Artikkel fra læringsløp om løkker i temaet "Programmering".
-
Å styre hva som skal skje
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hvis jeg trykker på knappen, så ...Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".Aktivitet fra læringsløpet "Å styre hva som skal skje" i temaet "Programmering".
-
Herbert og hunden
Quest 1–4
Læringsløp
Herbert og hundenLæringsløp om superhelterLæringsløp om superhelter
-
Min læring
Fabel 1–4
Læringsløp
Min læringLæringsløp i Fabel 3Læringsløp i Fabel 3
-
Å bruke variabler
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Å bruke variablerLæringsløp om variabler, i temaet "Programmering".Læringsløp om variabler, i temaet "Programmering".