Fag
- Norsk (4031)
- Engelsk (4005)
- Matematikk (3221)
- Naturfag (1237)
- KRLE (1124)
- Tverrfaglig (872)
- Samfunnsfag (768)
- Religion og etikk (744)
- Tysk (569)
- Spansk (457)
- Kunst og håndverk (156)
- Sosialkunnskap (130)
- Mat og helse (102)
- Kroppsøving (31)
- Musikk (27)
Trinn
- 8. trinn (9649)
- 10. trinn (9644)
- 9. trinn (9644)
- 2. trinn (7915)
- 1. trinn (7914)
- 3. trinn (7904)
- 4. trinn (7852)
- 5. trinn (7098)
- 6. trinn (7098)
- 7. trinn (7098)
- Vg1 (6144)
- Vg2 (4602)
- Vg3 (2738)
Forfatter
- Mari Eggen Sager (4)
- Jo Nesbø (3)
- Arnulf Øverland (2)
- Bobbie Peers (2)
- Dag Einar Thorsen (2)
- Nina E. Grøntvedt (2)
- Olav Hove (2)
- Vegard Markhus (2)
- Andreas Føllesdal (1)
- Asbjørn Dyrendal (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
- Dana Manouchehri (1)
- Ellisiv Solskinnsbakk (1)
- Faglig ansvarleg: Miljødirektoratet (1)
- Gudrun Skretting (1)
Nøkkelord
- demokrati og medborgerskap (181)
- folkehelse og livsmestring (145)
- utforsk (136)
- Engelsk (126)
- bærekraftig utvikling (117)
- utskrift (117)
- elevark (109)
- pdf (105)
- skrive (105)
- engelskspråklige land (98)
- printable (97)
- Folkehelse og livsmeistring (95)
- English speaking countries (91)
- rød tekst (91)
- Lese (85)
13617 treff
-
Sanser
Fabel 1–4
Læringsløp
Nøkkelord lukterNøkkelord «lukter» fra læringsløpet «Sansene».
-
Antallet 0
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Antallet 7
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Skrive 7Vi skriver 7.
-
Firkantet form
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Oppgave 3Vi sporer flateformer.
-
Plassverdi – enere og tiere
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Plassverdi – enere og tierePlassverdi – enere og tiere.
-
Å hoppe på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Når møtes de?Vi øver på å hoppe på tallinja.
-
Å regne på tallinja
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Addisjon på tallinjaVi øver på å addere med tallinja.
-
Siffer og tall
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte - Vi sorterer tallVi snakker om matematikk.
-
Verdi
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Hva har størst verdi?Hva har størst verdi og hvorfor?
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Fordel toermengderOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Antallet 6
Matemagisk 1–4
Læringsløp
-
Ulikheter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Sett inn riktig tallNøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".Nøkkelhulloppgave i læringsløpet "Ulikheter" i temaet "Tallforståelse".
-
Stor og liten
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Snakke matte: stor - større - størstVi snakker om matematikk.
-
Halvparten så mye
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Halvparten så langtVi øver på halvparten så langt.
-
2-gangen
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Regn utOppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"Oppgave i læringsløpet "2-gangen" i temaet "Multiplikasjon"
-
Deler av en hel meter
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Lær om: DesimeterOppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".Oppgave i læringsløpet "Deler av en hel meter" i teamet "Lengde".
-
Likhetstegn
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øverVi øver på matematikk.
-
Sanser
Fabel 1–4
Læringsløp
Nøkkelord seNøkkelord «se» fra læringsløpet «Sansene».
-
Vinter
Fabel 1–4
Læringsløp
Hva skal ut?Oppgave fra læringsløpet «Vinter».