Fag
- Norsk (5734)
- Engelsk (4863)
- Spansk (2444)
- Matematikk (1677)
- Tysk (1451)
- Naturfag (1208)
- Samfunnsfag (1059)
- Sosialkunnskap (869)
- KRLE (862)
- Tverrfaglig (840)
- Religion og etikk (573)
- Psykologi (493)
- Informasjonsteknologi (284)
- Historie (271)
- Samfunnskunnskap (246)
Trinn
- 10. trinn (4437)
- 8. trinn (4437)
- 9. trinn (4437)
- 5. trinn (2063)
- 6. trinn (2063)
- 7. trinn (2063)
- Vg1 (1909)
- Vg2 (746)
- 1. trinn (555)
- 2. trinn (555)
- 3. trinn (542)
- 4. trinn (542)
- Vg3 (525)
Forfatter
- Alexander H. Sandtorv (6)
- Stine Karin Heiseldal (4)
- Line Engstrøm (3)
- Anne Céline Ruel Mjåland (2)
- Anne-Celine Ruel Mjåland (2)
- Andreas D. Haraldsrud (1)
- Asbjørn Lerø Kongsnes (1)
Nøkkelord
3142 treff
-
6 Sannsynlighet
Matematikk S1
Video
-
Filmer til kapittel 6
Matematikk R1
Video
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1
Video
-
Filmer til kapittel 3
Matematikk S1
Video
-
Addisjon med omgruppering
Matemagisk 1–4
Læringsløp
Vi øver 2Oppgaver til omgruppering med tosifrede tall uten tierovergang.
-
Eksperimentelt
Kjemi 1–2
Video
-
Kjemi 2
Kjemi 1–2
Artikkel
Nanoteknologi – hva er det?Nanomaterialer er små partikler som har unike strukturelle, optiske og kjemiske egenskaper. De brukes i for eksempel maling, klær, sportsutstyr, kosmetikk og elektronikk.
-
Matemagisk 1–4
Matemagisk 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
7 Følger og rekker
Matematikk S2
Video
-
1 Algebra
Matematikk S2
Video
-
4 Funksjonsdrøfting
Matematikk Påbygging
Video
-
Filmer
Matematikk S2
Video
-
Blandinger og løsninger
Solaris 1–4
Læringsløp
Skille sand fra vannBland salt, sand og vann. Går det an å få sand, salt og vann hver for seg igjen? Lag forslag til hvordan dere kunne gjort det. Prøv ut noen av forslagene.
-
Solaris 1–4
Solaris 1–4
Artikkel
FN-dagenHvor ulike er vi egentlig?
-
6 Sannsynlighet
Matematikk 2P
Video
-
Min læring
Solaris 1–4
Læringsløp
-
1 Algebra
Matematikk S2
Video
-
7 Følger og rekker
Matematikk R1
Video
-
Demonstrasjonsforsøk
Kjemi 1–2
Video
-
Værvarsel og værtegn
Solaris 1–4
Læringsløp
Å varsle væretTekst i læringsløpet "Hvordan er været?"Tekst i læringsløpet "Hvordan er været?"