Hopp til hovedinnhold

Søk

10 treff

  • Tekstsamling

    Fabel 8–10

    Litterær tekst

    En folkefiende

    Dr. Stockmann, slik man aldri har sett ham før, i helsetrøye, underbukse og solbriller. Cato Skimten Storengen spiller idealisten som blir stående helt alene. Fra Rogaland Teater under prøvene på Ibsen-stykket «En folkefiende» i 2017. Dr. Stockmann, slik man aldri har sett ham før, i helsetrøye, underbukse og solbriller. Cato Skimten Storengen spiller idealisten som blir stående helt alene. Fra Rogaland Teater under prøvene på Ibsen-stykket «En folkefiende» i 2017. 

  • Tekstsamling

    Fabel 8–10

    Litterær tekst

  • Kvinnedagen

    Tverrfaglig 8-10

    Litterær tekst

  • Terminprøver høst 23

    Terminprøver

    Artikkel

    Terminprøve 10. trinn høst 2023

    Her finner du filene tilknyttet høstens terminprøve i matematikk. Du kan velge mellom en fleksibel variant og en tradisjonell variant. Les mer om forskjellen i artikkelen.

  • Terminprøve sidemål 10. trinn vår 2022

    Terminprøver

    Læringsløp

  • Velkommen til Matemagisk 5–7

    Matemagisk 5–7 Bokstøtte

    Artikkel

    Hvordan fremme utforskende samtaler i matematikk?

    Å bli god på å lede produktive helklassesamtaler er et kraftfullt verktøy for å lykkes med utforsking i klasserommet. Gjennom samtalene ønsker vi å få tak i elevenes tenkning, deres resonnementer og ideer. Å lede denne type samtaler er utfordrende, men øvelse gjør mester!

  • Julestemning

    Tverrfaglig 1–7

    Artikkel

    Julestjerne av doruller

    Lag enkle og fine julestjerner av doruller.

  • Julestemning

    Tverrfaglig 1–7

    Artikkel

    Julestrømper

    Lag en julestrømpe til en venn!

  • Julestemning

    Tverrfaglig 1–7

    Artikkel

    Snømann

    Lag snømenn av julelenker!

  • Om Matemagisk

    Matemagisk 8–10

    Artikkel

    Hvordan fremme utforskende samtaler i matematikk?

    Å bli god på å lede produktive helklassesamtaler er et kraftfullt verktøy for å lykkes med utforsking i klasserommet. Gjennom samtalene ønsker vi å få tak i elevenes tenkning, deres resonnementer og ideer. Å lede denne type samtaler er utfordrende, men øvelse gjør mester!