Hopp til hovedinnhold

Søk

25 treff

  • Fiction

    Gente 8–10

    Artikkel

    On the Way to School

    Tekst til temaet A Day in My LifeTekst til temaet A Day in My Life

    En gutt løper til skolen. Han vinker og smiler.
  • Verbs

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hop on Board!

    What do you do every day?

    dobbeldekker buss
  • Intro – A Day in My Life

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Intro – A Day in My Life

    Læringsløp til temaet "A Day in My Life"Læringsløp til temaet "A Day in My Life"

    En gutt pakker skolesekken.
  • Going to School

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Going to School

    Læringsløp til A Day in My LifeLæringsløp til A Day in My Life

    En gutt løper til skolen. Han vinker og smiler.
  • Spare Time

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hop on Board!

    What do you do in your spare time?

    Zoom løper til bussen.
  • My Quest

    Gente 8–10

    Læringsløp

    My Quest

    Læringsløp til A Day in My LifeLæringsløp til A Day in My Life

    Oppdrag
  • Facts

    Gente 8–10

    Artikkel

    Michael J. Jordan

    FaktatekstFaktatekst

    En basketball.  Markert med rødt lesenivå.
  • Going to School

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hop on Board!

    How do you get to school? Where do you go and who do you see?

  • My Quest

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hop on Board!

    Samtalestarter til A Day in My Life

    dobbeldekker buss
  • Intro – A Day in My Life

    Gente 8–10

    Læringsløp

    A Day in My Life

    Oppgave til læringsløpet  A Day in My LifeOppgave til læringsløpet  A Day in My Life

  • Landskapets hemmeligheter

    Gente 8–10

    Artikkel

    Meteoritter former landskapet

    En artikkel om hvordan meteoritter fra verdensrommet former landskapet, og eksempler på steder med spor etter meteoritter.En artikkel om hvordan meteoritter fra verdensrommet former landskapet, og eksempler på steder med spor etter meteoritter.

  • Kjennetegn på liv

    Gente 8–10

    Artikkel

    Hva kjennetegner liv?

    En liste med kjennetegn på at noe er levende. Elevene skal sammenligne disse kjennetegnene med kjennetegnene de selv kom fram til på sine egne lister i Hva er liv?En liste med kjennetegn på at noe er levende. Elevene skal sammenligne disse kjennetegnene med kjennetegnene de selv kom fram til på sine egne lister i Hva er liv?

  • Hva har jeg lært?

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hva har jeg lært?

    Et læringsløp hvor elevene samtaler om det de har lært i Landskapets hemmeligheter .Et læringsløp hvor elevene samtaler om det de har lært i Landskapets hemmeligheter .

  • Hva har jeg lært?

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hva har jeg lært?

    Et læringsløp hvor elevene samtaler om det har lært i temaet Kjennetegn på liv .Et læringsløp hvor elevene samtaler om det har lært i temaet Kjennetegn på liv .

  • Hva har jeg lært?

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Hva har jeg lært?

    Et læringsløp hvor elevene samtaler om det har lært i temaet Sola og planetene .Et læringsløp hvor elevene samtaler om det har lært i temaet Sola og planetene .

  • Kjennetegn på liv

    Gente 8–10

    Artikkel

    Er ild levende?

    En aktivitet hvor elevene skal argumentere for hvorfor ild ikke er levende.En aktivitet hvor elevene skal argumentere for hvorfor ild ikke er levende.

  • Jorda og sola

    Gente 8–10

    Artikkel

    Hva er et år?

    Artikkel om hva ett år er.Artikkel om hva ett år er.

    Thumbnail.
  • Systemene i og rundt oss

    Gente 8–10

    Artikkel

    Hva skjedde?

    Utforskende aktivitet hvor elevene skal samle inn data og komme med forslag til løsninger knyttet til ekstremvær.Utforskende aktivitet hvor elevene skal samle inn data og komme med forslag til løsninger knyttet til ekstremvær.

  • Short Writing

    Gente 8–10

    Artikkel

    Listen and write

    Lytte- og skriveoppgaveLytte- og skriveoppgave

    word mind map
  • Basketball

    Gente 8–10

    Læringsløp

    Word Search

    Oppgave